Marikan elämää...

Marikan elämää...
Kun tartut lapsen käteen, kosketat äidin sydäntä !

maanantai 4. marraskuuta 2013

Ja Jumala sanoi EI

 


Pyysin Jumalaa ottamaan pois ylpeyteni,
ja Jumala sanoi:
”Ei. Minun tehtäväni ei ole ottaa pois,
mutta sinun tehtäväsi on luopua.”

Pyysin Jumalaa tekemään vammaisesta lapsestani ehjän,
ja Jumala sanoi:
"Ei. Hänen henkensä on eheä,
hänen ruumiinsa on vain väliaikainen."

Pyysin Jumalaa suomaan minulle kärsivällisyyttä,
ja Jumala sanoi:
”Ei. Kärsivällisyys tulee koettelemuksista,
sitä ei suoda, se ansaitaan.”

Pyysin Jumalaa antamaan minulle onnea,
ja Jumala sanoi:
”Ei. Minä annan siunausta,
onnesi sinun on itse rakennettava.”

Pyysin Jumalaa säästämään minut kivulta,
ja Jumala sanoi:
”Ei. Kärsimykset vieroittavat sinua maailman huolista,
tuoden sinua lähemmäksi Minua.”

Pyysin Jumalaa kasvattamaan henkeäni,
ja Jumala sanoi:
”Ei. Sinun on itse huolehdittava kasvamisestasi.
Minä karsin sinua saadakseni sinut kantamaan hedelmää.”

Pyysin Jumalaa kertomaan, rakastaako hän minua,
ja Jumala sanoi: 
"Kyllä. Minä annoin ainoan Poikani, joka kuoli puolestasi.
Tulet olemaan kerran taivaassa koska uskot."

Pyysin Jumalaa auttamaan minua
rakastamaan muita niin kuin Hän rakastaa minua,
ja Jumala sanoi:
”Lopultakin sinä ymmärrät.”

 - Claudia Minden Weisz (suom. Jussi Asunta, nyt mukaellen KK)
 
 
 
Tämän yllä olevan tekstin luin "Tallessa maailma" blogista (linkki sivuille blogi listallani) ja jotenkin se kolahti. Ajatuksia herättävä.
 


1 kommentti:

  1. Siunausta ja rakkautta teidän perheellenne!
    Oma perheemme on kohdannut murheita, mutta hyvin hyvin pieniä....<3

    VastaaPoista